Wednesday, March 28, 2012

Love Your Job!

Bagaimana mahu bahagia dengan kerja anda?

Love your job, not your organization. Pekerjaan kita tidak akan mengkhianati kita, tapi organisasi mungkin suatu hari nanti akan mengkhianati kita. Fikir-fikirkan...:) Untuk manushia sekalian, tak yah lar kejor kan sangat pangkat dalam organisasi kamu tuh. eheh.

Gambar sangat sedikit gemuk T_T



Gambar tiada kaitan dengan tajuk ekeke ;p.
Motif :  Sengaja menunjukkan sifat penyayang dan keibuan..muehehe~ ;p

Merealisasikan Impian

Beberapa hari lepas, dapat sesuatu ;)

ok. rasa macam ada santa claus versi Melayu. LoL.

Aku pun tak pasti, atas kapasiti apaQah, aku perlu dapat itu. Tapi, katanya...sebaik sahaja aku dapat sesuatu itu, aku wajib melupakan siapa si pemberi. Heh, tiada istilah so-called terhutang budi. Anggap je la rezeki, walaupun terima dengan rahang jatuh! *hilang segala ke-ayu-an.huh*

Alhamdulillah.

Aha..aku selalu cakap pada si dia-si dia dalam hidup aku, impian harus ditulis, dicatat atau ditampal. Untuk kita refresh apa impian kita setiap kali kita melihatnya. Supaya ia disusuli dengan usaha (walaupun, orang lain yang menunaikan impian itu..hi hi hi ;p)

Jadi....buat apa termenung di situ!!!

tulislah impian anda! eheh.

Serius berkesannnn ;)

cikendaauttt *gaya comel macam lisa surihani. kui3 ;p*

Thursday, March 22, 2012

Amekaww!

Nah, amekawww!

akhirnya, apa yang aku fikir, memang betul. tepat dan sahih. perghh...boleh percaya lah instinct aku ni.

hah, puas hati munirah?

dah tahu kebenaran...tapi hati sakit?

ehehe...well...reality bites, huh.



the truth is out there!

face it..or

leave it...larikkkkkk!! *lari dari rumah*

Saturday, March 17, 2012

Siapa kamu?

Siapakah yang kamu harapkan selain Allah?

Diri kamu.

Siapakah yang paling rapat dengan kamu selain Allah?

Diri kamu.

Siapakah yang paling mengenali diri kamu selain Allah?

Diri kamu.

Friday, March 9, 2012

kena tinggal

Kena tinggal dengan housemates = sedih
Bakal kena tinggal dengan boss = sedih kuasa dua.


sekian. episod sedih hujung minggu.

Thursday, March 1, 2012

Minggu Malas

Kurang motivasi minggu ini. Sekian.














Nasib baik kena pergi konvensyen. Seronok juga dengar orang bercakap. Tapayah aku duduk ofis.