Friday, December 18, 2009

Load Test

This is maintain load test. Ujian Beban Cerucuk. Diulang. BEBAN. LOAD.

Sudahlah nama pun beban, memang pembawa beban kat orang plak tuh.

Nasib, nasib....

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan?

Bak kata Mr. Bos...dapat jaga projek yang bermasalah adalah satu peluang yang baik untuk belajar.

Memang betul pun. Kita patut berfikir dari sudut positifnya kenapa sesuatu masalah itu berlaku dan kesannya kepada diri kita.

Bayangkan...projek ni kecil saja (walaupun nilainya berjuta jugak tapi masih kecil sangat berbanding projek aku di Pahang dulu)..tapi, macam-macam method digunakan kat projek ni. Serius sangat menarik dan berguna sebenarnya untuk diikuti perkembangan tentang projek ni. Terutama bagi pengamal professional dalam bidang pembinaan ni.

Tetapi, kadang-kadang 'orang-orang' sekeliling buat kita rasa macam nak baling tukul besi je kat muka 'orang-orang' tu.

No comments: