Thursday, April 9, 2009

Ini soalan untuk lelaki

*soalan-soalan ini tiada kaitan dengan hidup aku sekarang. Cuma terfikir sahaja. Ye, betul..cuma terfikir sahaja*

Kenapa, bila sebelum couple, kalau ada 25jam la sehari...25jam la nak di telefonnya si perempuan?

Kenapa, bila sebelum couple, lelaki boleh luangkan masa yang lama untuk telefon si perempuan? Tetapi, bila dah couple..haraaammm tak dihiraukannye si kekasih itu. Kekasih telefon, disuruhnya letak plak..."sms aje"~katenye.

Kenapa, bila sebelum couple, si lelaki akan dapatkan si perempuan dengan apa saja cara yang termampu..tapi selepas couple, dibiarkan perempan itu terkontang-kanting?

Kenapa, bila sebelum couple, si lelaki boleh jadi seorang pendengar yang setia. Tapi, bila dah couple, si kekasih dibiarkan bercakap dengan patung?



Gua Pikirlah Sendirik~Muahaha
***Akif makin ensem dengan style rambut baru dia..hehe..aduhai..makin cayo ati keme ('',)

7 comments:

Mr Amatt said...

ehehehe.... knape aku rase aku x cmtu?? :P

lovesofi said...

btol...btol...btol...
bila dh couple,"syg...abg bz lah..."

arepet said...

thats the reason why...
time nk tekel awek..jgn ngade2 nk kol dia 24jam..
jgn manja2 kan dia..
nanti lepas kapel..die akan rase different..
tp cuba kalo xwat..just be urself..
kutuk2 die skali skala..
usik2...
kentut kuat2 time mkn dgn dia..
even before couple..
kalo die nak..dia nak la..
kalo dia xnk..raaamai lagi pompuan laen...

b u k a n s e s i a p a said...

Amatt :
bagus lar klu ko x mcm tuh..hehe..=)

boleh aku booking ko utk ank sdre aku keh3~~~

Anis :
kau lar wanita terpilih tuh!hahaha..romaniz hakim =P

Syafiq:
Oo..
*boleh x respon tu je atas ulasan u yg pjg tuh?hahaha*

ainee said...

perh btol siot....2 la..sbb blm dpt., try cm nk gler..ble da dpt bt dono jela...cm setan..

Anonymous said...

ignorance is the strongness in a relationship , but careness is the happiness in a relationship :)

b u k a n s e s i a p a said...

ngaa~ terbaekk..haha ;)